חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול מועדוני לקוחות חכמים

חברת קומפיוטרגרד מציעה ניהול מועדוני לקוחות חכמים באמצעות חברת ShoppingCard מקבוצת קומפיוטרגרד.
ShoppingCard ניהול מועדוני לקוחות חכמים

ShoppingCard ניהול מועדוני לקוחות חכמים, מונחי DATA מניב – מהחברות הוותיקות ביותר בתחום ניהול מועדוני לקוחות ופועלת למעלה מ-20 שנה, בניהולה של הגב' לושי ברנד. 
ShoppingCard הינה חברה מקבוצת קומפיוטרגרד, בבעלות אהוד שיינין.

ShoppingCard מובילה בפרויקטים מבוססי DATA החל מהקמת התשתית, פיתוח מודולי חיזוי מתקדמים וויזואליזציה חדשנית בכלי BI.
השימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בניתוח המידע מאפשרים למומחי ShoppingCard  לזהות את הפעילות העסקית הנכונה עבורכם, למקד אותה, ובכך לשפר את הביצועים ואת יחסי ההמרה, ולהגדיל את הכנסות החברה.

מועדוני לקוחות חכמים ובניית מסעות לקוח

מטרת ניהול מועדון לקוחות – יצירת ערך תמידי המוביל לגידול בנאמנות הלקוח כלפי הרשת המוביל ישירות להגדלת הכנסות הרשת.

לאחר ניתוח כל המידע המתקבל אודות חברי המועדון, ShoppingCard בונה "תוכנית נאמנות" מותאמת לרשת ומוציאה לפועל מערכת המלצות ותוכניות עבודה מבוססות DATA.

ניהול מועדון לקוחות
ניהול דאטה מניב

אנו בונים לכל סגמנט "מסע לקוח" (Customer Journey) מותאם אישית, במטרה להגדיל את ההכנסות המתקבלות מהלקוח באמצעות העברתו בין הסגמנטים השונים:

לדוגמא: מ"לקוח חדש" עם ערך עסקי נמוך ל"לקוח נאמן" עם ערך עסקי בינוני/ גבוה.

דוגמא נוספת למסע לקוח:
להפוך "לקוח מאותת נטישה/נוטש" ל- "לקוח פעיל" שחוזר ל"מעגל הרוכשים".

כתוצאה מאנליזה וניתוח ה-DATA שנצבר אודות הלקוח/סגמנט, קרי: טרנזאקציות קופה, פריטים שנרכשו, מועדי רכישה, סלי קניה, תדירות ביקורים, העדפות רכישה און ליין או ריטייל, יחסי המרה מקמפיינים ועוד, מתאפשר לנו "להכיר" את הלקוח ולבנות עבורו "מסע לקוח" המבוסס מערכת המלצות "חכמה" עם הצעות ערך עסקיות ושיווקיות המותאמות לו אישית.

לזה קוראים ב ShoppingCard
ניהול דאטה מניב.
זו ההתמחות שלנו וזו הייחודיות שלנו.

ניהול מועדון לקוחות מונחה DATA מניב מתבסס על התהליכים הבאים:

  • איסוף המידע מכל טרנזקציה בזירות הסחר הקמעונאי והמקוון
  • הקמת מאגר מידע במערכות ה- BI
  • ביצוע אנליזה מעמיקה וסגמנטציית לקוחות לפי ה- T.V
  • ניהול יזום של ה DATA לכדי הפיכתו למניב
  • בניית מערכת המלצות מבוססת תוכנית נאמנות ומסע לקוח
  • יצירת תוכנית נאמנות מבוססת נגיעות מגוונות
  • פנייה שיווקית פרסונאלית ורלבנטית

 

ניהול מועדון לקוחות מונחה DATA מניב
דאטה מניב

דאטה מניב

הבסיס לפעילות עסקית של כל ארגון, הינו הנתונים שנצברים אודות לקוחותיה ולמידה אודות הרגלי הרכישה והצריכה של כל לקוח ולקוח.

ל-ShoppingCard יכולת איסוף נתונים מכל הסוגים ובנית מחסן נתונים (DWH), אגם נתונים Data) Lake) בסביבת ענן מאובטחת.

לאחר מכן, מנתחים ומעבדים את המידע לכדי "מערכת המלצות" המבוססת על סטטיסטיקות ומודולי חיזוי מתקדמים (Machine learning), המובילים ליצירת ערך עסקי גבוה ללקוחתנו.

ככה הופכים DATA לכסף!
וזו המומחיות שלנו.

אנליזה וסגמנטציה

תהליך האנליזה מתבצע על בסיס מודלים סטטיסטיים ופילוח סגמנטלי של קהל הלקוחות ומאפשר לגעת בקבוצות ייחודיות של לקוחות עם מערכת המלצות עסקית ושיווקית המותאמת לכל לקוח/סגמנט.

בכדי להבין כיצד קבוצות שונות של משתמשים פועלות, אנו לומדים אילו תכונות מתאימות לקבוצות משתמשים מסוימות (פריטים אהובים, תדירות ביקורים, סלי קניה, לקוחות חדשים/ותיקים ועוד), בונים "פרסונה" לכל קבוצה וממקדים את תוכן הפנייה כך שתהיה מותאמת ותייצר ערך עסקי מקסימלי הן לרשת והן ללקוחותיה.

לאורך כל הדרך מומחי ShoppingCard מלווים את הלקוחות, מודדים ומנטרים את הקמפיינים השונים ומבצעים אופטימיזציה לקמפיינים – על ידי כך מגדילים את אחוז ההמרה וכתוצאה ישירה מכך את הפדיון והמכירות.

שימוש בסגמנטציה חכמה, בשילוב כלים טכנולוגיים ומודלים סטטיסטיים יביאו בהכרח להגדלת הערך הפיננסי מהלקוחות.


הנכם מוזמנים לבקר באתר: https://shoppingcard.co.il

אנליזה וסגמנטציה