חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס רב טכנולוגיות חדש מבית HID

כרטיס רב טכנולוגיות חדש מבית HID

בעולם בקרת הכניסה מיושמות מספר טכנולוגיות של HID בארגונים השונים, בחלק מהארגונים עדיין ניתן למצוא מערכות בקרת כניסה המבוססות על טכנולוגיות ותיקות של HID כגון: Prox בתדר נמוך או iCLASS® בתדר גבוה. טכנולוגיות ותיקות אלו פחות מתאימות לצרכי האבטחה והפרטיות הנדרשים בהווה ולקוחות אשר מחפשים לבצע שדרוג לטכנולוגיה המתקדמת ביותר של HID ה- Seos, זקוקים גם לפתרון קל ופשוט לביצוע המעבר והשדרוג.

הכרטיס החכם בטכנולוגיה המשולשת של HID Global iCLASS® Seos® / iCLASS® / PROX הוא הפתרון המושלם לסביבות שבן מוטמעות טכנולוגיות ותיקות מרובה אשר לא מספקות מענה בטוח מספיק ונדרש שדרוג לטכנולוגיה מתקדמת ובטוחה יותר.

הכרטיס החכם החדש והרב תכליתי מבית HID Global הינו בעל יכולת פעולה סימולטנית עם כל קוראי iCLASS, iCLASS SE® וPROX, יכולת המקלה על תהליכי מעבר לבקרת גישה מאובטחת יותר. לקוחותינו יכולים להחליף בנוחות ובהדרגה קוראים מטכנולוגיה נחותה יותר לטכנולוגיה מתקדמת ומאובטחת יותר בהתאם לצורך, לזמן ולתקציב המוקצים לתהליך.

ברגע שהמעבר לטכנולוגיה המתמקדת מיושם במלואו, יוכל הארגון, לנצל את היתרונות של אבטחה משופרת, פרטיות ופונקציונליות המיושם בטכנולוגית Seos®. לדוגמא:

הטכנולוגיה המתקדמת של SEOs מאפשרת להשתמש במכשירים ניידים לבקרת גישה מאובטחת; זה גם מאפשר ללקוחות להוסיף ולנהל יישומים מרובים במכשיר אחד.
בנוסף ליישומי גישה פיזיים, טכנולוגיה רבת עוצמה זו מאפשרת שימוש בגישה מאובטחת למחשבי הארגון באמצעות מערכת (OTP) סיסמא חד-פעמית.

שתפו:

מאמרים דומים