Xmile נולדה מתוך חטיבת פתרונות רישום לכנסים ותערוכות של קומפיוטרגרד ועקב ההצלחה הגדולה הפכה ב-2023 להיות ישות עצמאית.
החברה משווקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומקיפים בעולמות של רישום לכנסים ורואה עצמה מובילה חוויית רישום יעילה, ידידותית ואנושית בכל כנס ותערוכה בישראל ובעולם.
Xmile מציעה לכם מערך מקצועי רחב ומלא של פתרונות טכנולוגיים ואנושיים, מרישום מקדים של מוזמנים לכנס ועד קבלת פניהם ביום הכנס ע"י דיילות מקצועיות, כך יהפוך הכנס או האירוע להצלחה עסקית גדולה, השירותים המוצעים כוללים:
- בניית אתרי רישום לכנסים
- דיילות רישום והכוונה
- מערכת לאיסוף לידים עבור המציגים
- B2B – מערכת תיאום פגישות בין משתתפי הכנס
- מזכירות כנסים
- עמדות רישום
- הנפקת תגים, מנשאים ושרוכים
- עמדות רישום עצמאיות בכנסים
- צ'ק אין מהיר בכנס באמצעות קריאות QR מהסמארטפון
חדש
Xmile מתחדשת כל הזמן ולאחרונה עדכנה מגוון כלים נוספים לשירותכם:
- גם אני משתתף – כלי שיווק דיגיטלי לכנס ויראלי
- מערכת לניהול הצבעות במהלך הכנס
- מערכת לניהול הרשאות VIP ומתנות
למה כדאי לכם לעבוד עם Xmile?
- אנחנו מאמינים ששירות אישי צמוד ויחס לבבי מובילים להצלחת הכנס שלכם.
- מנהל הלקוח, מתאים לכם את מערכות הרישום לכנס, לפי הצרכים הייחודיים שלכם ומלווה אתכם לאורך כל הפרויקט, לפני הכנס, במהלך הכנס ובסיכום הכנס.
- הדיילות שלנו הן הפנים של חברת ההפקה בשטח ומקבלות הכשרה בכל היבטי האירוח.
- אנו נותנים מענה עבור כל שאלה, צורך ובקשה בזמינות גבוהה ובכל עת שתצטרכו.
- אנו מוצאים פתרונות מחוץ לקופסא לכל אתגר או צורך שמתעוררים בעת הכנס עצמו.
- בזכות האקסטרה שלנו אתם בונים מערכת יחסים מוצלחת עם הלקוחות שלכם.
הנכם מוזמנים לבקר באתר שלנו: www.xmile.co.il
מבחר פרויקטים של ניהול רישום שביצענו לאחרונה
חברת Xmile לקחה חלק בכנס האיקומרס של טיקטוק TikTok For Business , שהתקיים ביציע ה-VIP באיצטדיון בלומפילד.
זו השנה השלישית ברצף שטיקטוק עורכת אירוע איקומרס שמהווה את יריית הפתיחה להכנה לקראת תקופת החגים- מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל, גברת אנה פלקין, אמרה בתחילת הכנס "הישראלים פורצי דרך בתעשיית האיקומרס".
ואנחנו, כמובן, לקחנו חלק מרכזי בכל נושא הרישום הטכנולוגי לכנס, שכלל שליחת אישור הרשמה, קריאת QR מתוך הטלפון החכם, הדפסת תגים אוטומטים, שרוך ממותג ועוד.
מעל 1700 משתתפים הגיעו מכל העולם לכנס SSIEM Annual Symposium התקיים בבנייני האומה בירושלים. ל-Xmile צוות המקצועי, דובר אנגלית, ובזמן הכנס הצוות קיבל בחיוך את כל המשתתפים.
המשתתפים בצעו צ'ק אין מהיר באמצעות סריקת ה-QR שקיבלו בעת הרישום וכך נכנסו בצורה מהירה ויעילה.
כמו כן, ה-QR הפרסונלי הודפס על גבי התגים של המשתתפים ונסרק לטובת איסוף לידים למציגים בתערוכה וכניסה להרצאות השונות בכנס.
לראשונה בתולדות לשכת סוכני הביטוח בישראל – נערך השנה כנס הבריאות השנתי במתכונת רב יומית כולל לינה, במלון אוריינט ירושלים.
הכנס הינו מפגש הפסגה השנתי של קהילת סוכני ביטוחי הבריאות, והשנה בסימן "חושבים עתיד", נוכח הרפורמה המסתמנת בביטוחי הבריאות בישראל ומתוך תפיסת המבוטחים כמטופלים.
לטובת הכנס חברת Xmile סיפקה גם את השירות הסופר חשוב לנרשמים– מזכירות כנס. השירות הקל על מתהליך הרישום, ובו סיפקנו מענה טלפוני מקצועי ועזרה טכנית בכל נושא הקשור לרישום לכנס.
בימי הכנס משתתפי הכנס נכנסו באופן יעיל ומהיר לארוחות במלון באמצעות סריקת ברקוד וקריאה על ידי מסופון אינטרנטי מיוחד.