חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיפורי הצלחה

אנחנו שואפים לספק ללקוחות שלנו פתרונות איכותיים שיענו בצורה הטובה ביותר לאתגרים החדשים והתחרות בשוק

מאפיית ברמן

מאפיית ברמן, שנוסדה בשנת 1875 בירושלים, היא מהמאפיות הגדולות והמובילות בישראל, ומספקת לחם ודברי מאפה למאות אלפי בתי אב ברחבי הארץ.

האתגר: ייצור לחם הוא ייצור תהליכי המבוסס על עיבוד מתמשך ומתוזמן של חומרי גלם והעברתם באמצעות מסועים המופעלים ע"י מנועים חשמליים מתחנה לתחנה במפעל. במקרה וקורית תקלת שבר באחד מהמנועים, כל תהליך הייצור נעצר מיידית ובאופן לא מתוכנן, עובדה הגורמת לעיכוב באספקות הלחמים, בזבוז של חומרי גמל שמתקלקלים בזמן העיכוב, הפסד כספי ניכר מאובדן ההכנסות וכן פגיעה במוניטין של החברה. למאפיית ברמן שפעלה במדיניות אחזקת שבר לא הייתה דרך לנטר את מצב המנועים ולמנוע תקלות משביתות טרם התרחשותם.

הפתרון: קומפיוטרגרד, סיפקה למאפיית ברמן מערכת IoT חכמה לניטור שוטף ומבוקר של כל המנועים לאורך שרשרת הייצור והאספקה. הפתרון שסיפקנו מבוסס על מערכת IoT של חברת HID Global הכולל רכיבי משדרים אקטיביים (ביקונים) המוצמדים לכל מנוע ומספקים בזמן אמת נתונים של טמפרטורה וויברציה. המערכת שהינה מערכת לומדת משתמשת בבינה מלאכותית כדי לאבחן את ההתנהגות הייחודית של כל מנוע (ובכך היא אגנוסטית לחלוטין ליצרן או לדגם של כל מנוע) ולאחר תקופת הלימוד המערכת יודעת לאתר אנומליה שיכולה להצביע על כשל טכני בהתהוות ולהתריע על כך לצוות התחזוקה של המפעל. באופן כזה ניתן לחזות מספיק זמן מראש תקלות ואז לבצע השבתה מתוכננת של קו ייצור לצורך ביצוע תחזוקה מסודרת. במילים אחרות, הפתרון שסיפקנו למאפיית ברמן אפשר להם לעבור ממדיניות אחזקת שבר למדיניות מתקדמת של אחזקה חזוייה.

המרכז הרפואי וולפסון

המרכז הרפואי האוניברסיטאי על שם אדית וולפסון הוא בית חולים ממשלתי המסונף לאוניברסיטת תל אביב ומשרת אוכלוסייה מגוונת תרבותית ודתית, בת כ-700 אלף אנשים מהערים חולון, בת ים, ראשון לציון, תל אביב, יפו והאזור. במרכז הרפואי זוכים המטופלים לטיפול רפואי מקצועי מהמעלה הראשונה שבבסיסו עומדת תפיסת המצוינות והחמלה.

האתגר: תופעת האלימות נגד צוותים רפואיים מוכרת במדינות רבות, כמו גם בישראל והשפעותיה השליליות מורגשות ברמת הפרט והארגון. נתונים מהעולם מצביעים על כך ששיעור עובדי מערכת הבריאות והרווחה שחוו אירועי אלימות גבוה יותר משיעור העובדים בענפי משק אחרים שחוו אלימות. בישראל מדווחים כ-3,000 מקרים אירועי אלימות בשנה. ההשפעות השליליות של האלימות נגד צוותים רפואיים מורגשות ברמת הפרט (למשל, פציעות ותחושות של כעס, תסכול ואף שחיקה וברמת הארגון והכלל) למשל, אובדן ימי עבודה ונזק. בנוסף, מחקרים הצביעו על קשר בין חשיפה לאלימות במקום העבודה לבין תפקוד ירוד בעבודה ואף לפגיעה באיכות הטיפול שמוענק לחולים. אנשי הצוות הרפואי זקוקים למענה שיאפשר להם להרגיש קצת יותר מוגנים ולכל הפחות שכאשר מתרחשת תקיפה, יגיע צוות אבטחה במהירות האפשרית כדי לחלץ אותם ולהגן עליהם.

הפתרון: קומפיוטרגרד סיפקה למרכז הרפואי וולפסון מערכת התראה אישית חכמה לאנשי הצוות הרפואי במרכז, המאפשרת לכל איש צוות שנמצא במצוקה להפעיל קריאת מצוקה שקטה ולהקפיץ מיידית צוות בטחון אל המקום המדוייק בו הוא נמצא. המערכת הינה פתרון IoT נוסף של חברת HID Global המבוסס על אמצעי ניטור מיקום אקטיבי (ביקון) שבו משולב גם לחצן מצוקה. מאחר והמערכת פועלת בזמן אמת ומבוססת על תשתית של רכיבי מעבר GateWays הפרוסים ברחבי המרכז הרפואי וולפסון, היא יודעת לנטר את המיקום האישי המדוייק של כל איש הצוות הרפואי ולכן, בזמן מצוקה, כאשר כל שנייה היא מכריעה, מספיקה לחיצה קצרה על לחצן המצוקה המשולב במנשא תג העובד ותוך שניות מוקפצת מפה על מסך בחדר הבקרה של צוות הביטחון המצביעה בדיוק ובזמן אמת היכן מתרחשת התקיפה. הפתרון של קומפיוטרגרד מאפשר לאנשי הצוות הרפואי לתפקד בצורה מיטבית ורגועה יותר כשהם יודעים שכל קריאה מצוקה שלהם מנוטרת ומטופלת במהירות וביעילות.