ארגונים רבים מקפידים לבצע תהליכי בדיקה וביקורת שוטפים על מנת לשמר את איכות השירות הגבוהה המהווה בסיס להצלחתם או מתוקף חובתם לעמידה בתקנים שונים כגון: תקני בטיחות וגהות ותקני איכות ומצוינות שונים. המידע הנאסף חיוני ביותר לבחינה, תחקור ולמידה של התהליכים המתקיימים בארגון וככל שהוא נגיש, זמין ומדויק, יכול לשמש ככלי עזר להתייעלות ושיפור מתמידים. נכון הדבר גם בכל הנוגע לבטיחות ולאחריות כלפי העובדים, הלקוחות והסביבה. לפיכך, ישנה חשיבות מכרעת גם לכלי איסוף המידע ולאופן איסוף המידע כך שתהליך הדיווח יהיה קל אינטואיטיבי וחף משגיאות.
האתגרים ברישום נתונים ידני בבדיקות בטיחות:
- תהליכים לא מבוקרים.
- זמינות מידע קריטי.
- עלויות ארכוב, גניזה של ניירת.
- איתור ואחזור מידע.
- התמודדות עם עודף במידע.
- הגורם האנושי – טעויות אנוש.
הפתרון
קומפיוטרגרד מספקת מערכת תסקירים והוכחת תאימות מקוונת מבוססת פלטפורמת SecuTAG.
SecuTAG הינו פתרון טכנולוגי מבוסס ענן, המאפשר לקבל ולהזין מידע בזמן אמת באופן מהיר ומאובטח בשטח, באמצעות שימוש ברכיבי NFC מאובטחים וחד-חד ערכיים המוצמדים ומשויכים לנכסים או ציוד בשטח הארגון. הפתרון לא מצריך שימוש באפליקציה ייעודית וניתן למימוש מכשירים תומכי NFC רבים.
בעת קריאת רכיב ה-NFC בשטח באמצעות טלפון נייד או טאבלט או כל מכשיר המצויד בקורא NFC ייפתח דף אינטרנט מאובטח שיציג את פרטי הנכס או הציוד כפי שהוזנו במערכת בתוספת שאלון לסקירת הנכס ודיווח על תקלות ובעיות.